Witam wszystkich tu zagladających;))

Mam na imię Ania



zachwyca mnie wszystko co jest wykonane ręcznie



sama troszkę szydełkuję robię na drutach wyszywam haftuję troszkę koronki klockowej też popełniam;)))

sobota, 5 listopada 2011

Jesiennie






Jesień przyszła już jakiś czas temu i coraz więcej osób na różnych blogach porobiła róże z liści.Ja też takie chciałam tylko nie miałam liści;)))Wiem jak to brzmi trochę nie normalnie wszędzie pełno liści a u mnie jakoś ich brak;)Ale nadarzyła się okazja wczoraj po wizycie u lekarza pojechałam z dziećmi specjalnie do parku na liście;))Trochę dziwnie wyglądałam z wielka reklamówą i biegającymi dzieciaczkami i okrzykami że są duże żółte liście.Nazbierałam w końcu liści i tak oto powstały róże i wianek z róż;)Wianek dla mojej kochanej Alutki;))Mam nadzieję że się jej spodoba!!pozdrawiam was ciepło i jesiennie

8 komentarzy:

ithija pisze...

Cudny wianek zrobiłaś:)Pozdrawiam serdecznie:)

ciapara pisze...

Jesiennie stylowo i pieknie. Pozdrawiam serdecznie.

Kursy krok po kroku - Rękodzieło pisze...

...piękny różany wianuszek!Dziękuję za milunie słówka.papa

Asia-majstruje pisze...

Piękny! Nie wiem jak to zrobiłaś, ale wygląda wspaniale :)

Kursy krok po kroku - Rękodzieło pisze...

oj, dziękuję za tak milunie słowa i zapraszam.papa

jundzik pisze...

Bardzo dziękuję za odwiedziny na moim blogu :-) piękny, jesienny wianek uwiłaś :) W ogóle, wszystkie prace Twoje są śliczne... Andziu, widzę, że Ty gdzieś niedaleko moich rodzinnych stron mieszkasz. Zanim mnie miłość wywiała w obecne miejsce, do Wschowy miałam 16 kilometrów ;-)

raeszka pisze...

Śliczne różyczki. Też w tamtym roku robiłam takie bukiety :).

Kursy krok po kroku - Rękodzieło pisze...

Dziękuję za zapisanie się na moją zabawę, pozdrawiam.papa