Witam wszystkich tu zagladających;))

Mam na imię Ania



zachwyca mnie wszystko co jest wykonane ręcznie



sama troszkę szydełkuję robię na drutach wyszywam haftuję troszkę koronki klockowej też popełniam;)))

wtorek, 19 lipca 2011

Tyle się wydarzyło....

Oj tak !tyle się wydarzyło ,że nie wiem od czego zacząć mam ;))


Wakacje rozpoczęłam wycieczką do Heide Parku w Niemczech.Wycieczka zorganizowana przez nasze Stowarzyszenie,,Tacy sami,, więc  byłam z Malwiną .Cały dzień rozrywki od karuzel i kolejek najróżniejszych ;))Oczywiście nasze dzieci ze Stowarzyszenia nie na wszystkim mogą jezdzić ale staraliśmy się aby się świetnie bawiły i jeżdziły na czym tylko chcą była niesamowita zabawa dzieciaki bawiły się cały dzień.Śmiechu, radości  było co niemiara.Fajnie tak spędzić dzień beztrosko;   

Brałam też udział w konkursie  regionalnym we Wschowie .Razem z mamą i siostrą reprezentowałyśmy gminę Siedlisko w kategorii ,, rękodzieło,,Zajęłyśmy pierwsze miejsce z mama za robótki ręczne a siostra trzecie za stroiki okolicznościowe i niby wszystko byłoby fajnie gdyby nie to że organizatorzy wszystkim naszym poprzednikom wręczali nagrody rzeczowe a o nas chyba zapomnieli dostałyśmy po dyplomie i statuetkę (teraz nie wiem jak ją podzielić z mamą;))Jakiś taki niedosyt czuję i na pewno w przyszłym roku nie będę ich reprezentować;!Zrobiłam na konkurs broszkę i kolczyki z koronki klockowej;)) co niektórzy z jury nie wiedzieli nawet co to za technika więc jak mogli oceniać no ale trudno! Atmosfera była fajna jarmark był super Pan Karol Okrasa gotował i było strasznie zimno i lało przez calutki dzień. Mimo to imprezę zaliczam do udanych;))




A potem był wyjazd na ośmiodniowy urlopik do Wojnowa;)))Wyjeżdżaliśmy w kaloszach i polarach tak strasznie lało że przerażenie nas brało co będziemy robić przez osiem dni w lesie nad jeziorem jeśli się pogoda nie poprawi???Ale Bozia nas wysłuchała i wiedziała że nasze dzieci potrzebują słońca  i odpoczynku wiec pogoda nam dopisała zaraz po przyjezdzie aż do końca pobytu ;)))Co tam się działo nie będę pisała już popatrzcie sami....






Koniec na dziś i tak jest strasznie długo;)))pozdrawiam wszystkich odwiedzających i komentujących;)))

8 komentarzy:

Kasia i Sławek pisze...

Widac Aniu, ze w zyciu masz wielkie urozmaicenie. Wszystko fajne, ale ci organizatorzy tego konkursu to jakies matoly byly i tyle! Pozdrawiam.

Mówią, że jestem dziwna pisze...

No kochana :* nareszcie się zebrałaś do pisania:D
a że wygrasz konkurs to ja od razu wiedziałam!
pisz Aniu częściej,proszę:)
pozdrawiam I.

andzia35 pisze...

Ilonka wiem ale wiesz jak u mnie jest!!postaram się częściej- obiecuję;))
Kasiu u mnie ciągle coś się dzieje tylko z czasem do pisania krucho;))a konkurs to już przeszłość szkoda że tak wyszło;((

Margaret Kiprenko pisze...

Dziekuje za odwiedziny na moim blogu i za mily komentarz. Pozdrawiam serdecznie. :-) Do nastepnego spotkania na FB.

Paillette pisze...

No to Wschowa się nie popisała.... :(
Tak blisko mnie byłaś... szkoda, wypiłybyśmy razem jakąś kawkę... :) pozdrawiam

irenka pisze...

Czy to jest Wojnowo w zielonogórskim - Koło Sulechowa? Znam je dość dobrze.
Fajne wakacje miałyście.

andzia35 pisze...

Irenko tak Wojnowo to to o którym myślisz;))spokojna malutka miejscowość bardzo urokliwa jedżimy tam już 4 wakacje;))

raeszka pisze...

Miałaś Aniu dni pełne wrażeń oby takich jak najwięcej :).

Jak mogli o Was zapomnieć !!!