Witam wszystkich tu zagladających;))

Mam na imię Ania



zachwyca mnie wszystko co jest wykonane ręcznie



sama troszkę szydełkuję robię na drutach wyszywam haftuję troszkę koronki klockowej też popełniam;)))

poniedziałek, 6 czerwca 2011

Festyn,,Tacy sami,, -nasz dzień w Parku Krasnala;)))





Wczoraj odbył się nasz festyn w Parku Krasnala;))Piszę nasz ponieważ należymy do Stowarzyszenia osób niepełnosprawnych w Nowej Soli ,,Tacy Sami,,Festyn organizujemy co roku i w ten sposób zbieramy i zarabiamy pieniążki dla naszych pociech;))W tym roku za zebrane pieniądze dzieci wyjadą nad jezioro do Wojnowa dla niektórych jest to jedyny wyjazd w ciągu wakacji a nawet i całego roku więc cel naprawdę szczytny.Dla dzieci takie festyny, koncerty ,wyjazdy to niezwykłe przeżycie i gdy nam wydaje się że to takie normalne, żadna sensacja to one żyją tym;))Dopisała nam pogoda  humor i dobra zabawa mam nadzieję że wszystkim przybyłym na nasz festyn również .Było mnóstwo atrakcji ,pyszne ciasto i najważniejsze uśmiech naszych pociech .Moje serca bawiły się świetnie co widać na zdjęciach wróciły do domu ledwo żywe ale jakże szczęśliwe;)))

9 komentarzy:

Kasia i Sławek pisze...

Aniu, dlaczego ja tu nie trafilam wczesniej????? Pluje sobie w brode! Ale juz jestem! I wiesz co? U tak cudownej internetowej przyjaciolki zostaje na dluzej.....na zawsze! Pozdrawiam!

andzia35 pisze...

Kasieńko cieszę się że jesteś;)))na zawsze;)))

Kasia i Sławek pisze...

:))))) Calusy!

Mówią, że jestem dziwna pisze...

Aniu taki festyn to fantastyczna sprawa!!!!!!
NO I NAPRAWDĘ WIDAĆ,ŻE DZIEWCZYNKI DOBRZE SIĘ BAWIŁY:)
Buziaki:*

andzia35 pisze...

Ilonka, Kasia jak się cieszę że was mam;))))

Mata pisze...

Od razu widać, że zabawa była przednia! A widać, że jest tam mnóstwo atrakcji dla dzieci, że aż męża namówiłam i może w któryś weekend sobie podjedziemy :)

Celeste pisze...

Salut,
Merci de votre visite, j'ai beaucoup aimé votre blog,je deviens aussi membre pour partager nos travaux.
Bon dimanche.
Amitiés Celeste

Justyna Żukowska pisze...

taki festyn to świetna sprawa :-)
Pozdrawiam serdecznie :-)

Anonimowy pisze...

festyny to świetna sprawa dla dzieci,moja córka też uwielbia takie zabawy, pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga