Witam wszystkich tu zagladających;))

Mam na imię Ania



zachwyca mnie wszystko co jest wykonane ręcznie



sama troszkę szydełkuję robię na drutach wyszywam haftuję troszkę koronki klockowej też popełniam;)))

czwartek, 29 września 2011

Moja wygrana;))

Jakiś czas temu wzięłam udział w konkursie galerii LudowoMi .Trzeba było ułożyć hasło reklamowe do pięknych korali ale hasło miało skusić do zakupu mężczyznę!!.Jakoś tak popatrzyłam na te korale i długo nie myśląc wypaliłam ,,kup korale chłopie mój święty spokój będzie twój;))''To tak z przyzwyczajenia napisałam bo jak ja marudzę swojemu o coś to on mówi kup i daj mi święty spokój;))) Tym razem udało mi się i moje hasełko wygrało!!!Jakież moje zdziwienie było gdy na profilu FB dostałam gratulacje od galerii a na @ przyszło potwierdzenie z gratulacjami i prośbą o adres do wysyłki;))Myślałam że wyrosłam już z niekontrolowanych śmiechów ale tego dnia wybuchałam śmiechem co chwila i nie raz mój mężu dziwnie na mnie patrzył ale co tam cieszyłam się jak dziecko!Nadszedł wreszcie upragniony prezencik tylko Pani listonoszka nie wiedziała co jest grane bo akurat gdy zatrzymała się aby mnie poinformować o przesyłce byłam na drabinie i zrywałam z córcią jabłka;))No trzeba było to zobaczyć mało się nie zabiłam tak z tej drabiny zasuwałam do Pani a ona strasznie zdziwiona moje dziecię również patrzą na mnie jak na wariata;))ależ się cieszyłam chyba pół wsi słyszało;))No a teraz paraduję sobie gdzie się da w moich pięknych koralach i chwalę się i ogromnie cieszę;)))A to niezwykła sesyjka niezwykłych korali;))) pozdrawiam Was;)))





6 komentarzy:

reni pisze...

Gratuluję..piękne,pozdrawiam

ithija pisze...

Gratuluję wygranej-korale są niezwykłe:)Hasełko świetne:)Pozdrawiam:)

Celeste pisze...

Salut,
Très beau collier avec de jolies couleurs.
Amitiés.Celeste

raeszka pisze...

Super hasło, chyba słyszało je wielu naszych panów hihi.

Moje gratulacje, a korale są super :).

Asia-majstruje pisze...

Haha, serdecznie gratuluję wygranej. Ja dzisiaj dostałam przesyłkę, na którą czekałam od 2-3 tygodni i chociaż nie była to żadna wygrana, to też piszczałam ze szczęścia :)

Pozdrawiam!

ciapara pisze...

Serdecznie gratuluje. Piekne zwyciestwo.