Witam wszystkich tu zagladających;))

Mam na imię Ania



zachwyca mnie wszystko co jest wykonane ręcznie



sama troszkę szydełkuję robię na drutach wyszywam haftuję troszkę koronki klockowej też popełniam;)))

piątek, 27 stycznia 2012

Wszystkiego po trochę....

 Będzie jak w tytule wszystkiego po trochę ;) Jakoś tak się złożyło tyle na raz;) ale może po kolei
najpierw to muszę wam powiedzieć że od dłuższego czasu mam problem z komentarzami u jednych na blogu normalnie mogę komentować u innych w ogóle mój profil nawet się nie wyświetla coś jest grane tylko co???np. od dawna nie mogłam zostawić komentarza na blogu http://za-woalka.blogspot.com/ wygrałam tam cudowny komplecik i nawet nie mogłam podziękować za niego dziś zaglądam komentarz zostawiam bez problemu i za chwilę już znów nie mogę komentarza zostawić???nie wiem o co chodzi  tym bardziej że nic nie ustawiałam nic kompletnie???Może wiecie o co chodzi to poratujcie mnie bo chyba oszaleję!!A teraz w wielkim skrócie moje robótki ;)

Pozdrawiam Was cieplutko ;)))i dziękuje że tu zaglądacie;D

Brak komentarzy: